2011. április 1., péntek

Babakocsi csipkéből, és az én igazi tündéreim

Az angol nyelvű blogomon kérte egy kedves ismerős, hogy mutassam meg a lányaimat. Így hát ide is felteszem az én kis tündérkéim képét. Rebeka, 16 hónapos, kis tornádó. Nem sok nyugalom van mellette, mert mindent meg akar vizsgálni, és lehetőleg minnél közelebbről. Eszter már 4 éves lesz áprilisban. Ő volt 4 éve a szülinapi ajándékom :)) Én 16-án születtem, ő 18-án. Nagyon büszke vagyok rá, mert a héten kezdte az ovit, és igazi nagylányként viselkedik. (igaz volt már régebben egy próbálkozásunk ami nem jött be, de most teljes a siker)



Ez pedig az elmúlt félév másik termése. Karácsonyra kaptam egy keményített csipke tálat. Ez adta az ötletet. A váz drótból készült, a kerekek fából, a mózeskosár részhez, pedig csipkeszalagot varrtam össze, és cukros vízzel keményítettem. Hagytam egy formán megszáradni (a túróhab doboza tökéletes hozzá méretben :)), és kész. Imádom.




 


6 megjegyzés:

  1. Hasonló korúak a gyerekeink! :) Az első kép fergeteges, tetszik a szerkó! :) Cukros viz?

    VálaszTörlés
  2. Köszi, én is imádom ezt a cuccát.
    Igen, cukros víz. 2 rész cukor, egy rész víz összeforralva. A neten találtam a leírást valahol.

    VálaszTörlés
  3. Ez lenyűgöző! Szóhoz sem jutok! :$

    Kérlek, gyere velem játszani! :)
    http://andikezimunkai.blogspot.com/2011/04/jatek.html

    VálaszTörlés
  4. Nice topic



    /http://earticlecity.blogspot.com

    VálaszTörlés